10.24.2009

THROWBACK 80s

You're the Inspiration/ Chicago (1984)



前に中古の7インチの100円コーナーdigってたときに
"君こそすべて"ってクサい日本語タイトルにつられ買ってみたら、、、
少し後にこの人達 ↓ がカバーしてるなんてw



日本に11月来るんでしょ?!
いいなーいいなー!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
生で見た過ぎる〜!!!!!


素敵すぎるLyric
共感しちゃう〜〜
あたし的目線 おおざっぱな和訳ですが、、、


You know our love was meant to be
The kind of love that lasts forever
And I want you here with me
From tonight until the end of time
You should know, everywhere I go
You're always on my mind, in my heart
In my soul, Baby

あなたは知ってるでしょう?あたし達の愛は運命だってこと
だから今夜からこの世が終わるまで一緒に傍に居て欲しいの
知っておいて欲しい
どこに居ても、あたしの心と魂には
あなたがいることを

You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I need you

あなたはあたしの人生そのもの
あなたはあたしの全て
あなたはあたしに沢山の感情を与えてくれる
あなたはあたしの全て
だからそばにいてて欲しいの
そばで言いたいの
あたし以上にあなたを必要としてる人なんて居ないって

And I know, yes I know that it's plain to see
We're so in love when we're together
Now I know that I need you here with me
From tonight until the end of time
You should know, everywhere I go
Always on my mind, in my heart
In my soul

あたしは分かってる、うんハッキリね
一緒にいる時、お互い恋に落ちてるの
今想うの あたしにはあなたが必要なの
今夜からこの世が終わるまで一緒に傍に居て欲しいの
知っておいて欲しい
どこに居ても、あたしの心と魂には
あなたがいることを


I need u in my life!!

れいたー☆

0 件のコメント:

コメントを投稿